מכונות קפה לבית, מכונות קפה למשרד- הבדלים:

מכונות קפה לבית, מכונות קפה למשרד- הבדלים:

לפני שאנחנו מדברים על קפה, הדבר הראשון שעולי לי בראש זה האתר המצויין קפה דה מרקר שאני נוהג לקרוא שם המון ולהשתתף בדיונים!

מיקום מכונות קפה:

מכונות קפה משרתות פונקציות שונות לחלוטין כאשר הן ממוקמות במשרדים ומקומות עבודה אחרים לעומת מכונות קפה שנקנות לצורך שימוש ביתי. המטרה לשמה מחפשים מכונת קפה יכולה להשפיע על בחירה במכונה מסוימת ואולי אפילו על ויתור וביטול של הקניה המתכוננת. לפניכם סקירה של נושא זה. ד"א מאוד אוהב את קפה לנדוור . יש להם קפה פשוט איכותי!

מכונות קפה לשימוש ביתי:

מכונות קפה לשימוש ביתי משרתות את המשתמשים בדרכים שונות. קודם כל, השימוש במוכנות קפה לצרכים ביתיים הוא קטן בהיקפו לעומת השימוש שנעשה במכונות קפה במשרדים וכדומה. העניין הוא שמדובר במותרות של ממש. כולם יכולים ללמוד כיצד להכין קפה ולהצליח בכך בקלות. אולם, מכונת הקפה הביתית מקלה אפילו על תהליך ההכנה וגם מאפשרת סוגי קפה רבים ואולי תוצר איכותי יותר מזה שאתם תפיקו ללא מכונה. אולם, מכונות קפה ביתיות משרתות אך ורק את הצורך שלכם להתפנק בבית על קפה בניחוח של בית קפה איכותי ללא מאמצים מיותרים בשלבי ההכנה. וזהו.

מכונות קפה לשימוש משרדי:

קפה מוצלח
קפה מוצלח

כנראה שאם היו בודקים את העניין לעומק, די בקלות היה מתגלה כי במשרדים שותים הרבה יותר קפה מאשר במסגרת הביתית. לאורך יום עבודה כוסות קפה יכולות לרוץ בזו אחר זו. הצורך לשמור על מיקוד וערנות הרבה פעמים מלווה בצריכה מוגזמת של קפה ובהתמכרות לטעם. כאשר מדובר על משרדים, יש צורך לאפשר לעובדי המשרד ליהנות מפינת קפה. אולם, אם יהיה מדובר בפינת הכנת קפה רגילה, התהליך יהיה מסורבל הרבה יותר כמו גם התחזוקה של הפינה. לעומת זאת, מכונות קפה מאפשרות הפקת קפה במהירות ובקלות ללא בעיות ובלי להיות זקוקים לניקיון ותחזוק משמעותיים. בהצבת פינת קפה במשרד שכוללת מכונות קפה ניתן אפילו לגבות תשלום סמלי עבור כל כוס.

יתרונות נוספים של מכונות קפה לשימוש משרדי:

מכונות קפה משרדות משהו יוקרתי. כמובן שלכם כמנהלים ובעלי משרדים יש אינטרס לשווק את עצמכם כיוקרתיים ומתקדמים. גם מכונת הקפה במשרד שלכם יכולה להעביר מסר שכזה. נוסף על כך, מכונות קפה מציעות מגוון של סוגי קפה ומגוון של אפשרויות הכנה. ניתן להציע ללקוחתו שלכם שמעוניינים בקפה ליהנות מפינוק אמיתי בלי להצטרך לטרוח אפילו קצת. כמובן שדבר כזה נשמע שולי וחסר משמעות אך הוא עשוי ליצור רושם על הלקוח ללא צל של ספק.

ההבדל בסוג המכונה:

בהתאם להבדלים בשימוש, חשוב לשים לב לסוג המכונה שאתם קונים כאשר אתם מחליטים על קניית מכונות קפה לשימוש משרדי לעומת קניית מכונת קפה לשימוש ביתי. בבית אתם עושים מעט שימוש במכונה באופן יחסי ואתם לא צריכים לדאוג יותר מדי לניקיון האזור עקב שימוש בתדירות גבוהה ועוד. לעומת זאת, משרדים שרוצים לנהל פינת קפה מזמינה ופונקציונאלית צריכים לקחת בחשבון את היקף השימוש במכונה כחלק מההחלטה על המכונה המתאימה עבורם.

בנוסף אשמח להמליץ לכם לנסות את קפה ביאליק .אחד המקומות האהובים עליי גם כן!

5 טיפים מעולים להכין קפה – צפו בסרטון הבא: