האם כדאי לבחור אולם או גן אירועים? אלגריה אירועים עושים לכם סדר

האם כדאי לבחור אולם או גן אירועים?

השאלה היכן לערוך את האירוע היא אחת השאלות הראשונות והחשובות ביותר, איתה מתמודדים בעלי האירוע. אז במה תבחרו: אולמות אירועים או גני אירועים?

כשיש תאריך ומקום, כל שאר ההכנות כבר פשוטות וזורמות יותר. אך השאלה היכן כדאי לערוך את האירוע, באולמות אירועים או בגן פתוח, תחת כיפת השמיים, תלויה בהעדפה האישית שלכם. במתחם אירועים אלגריה, למשל, בנוסף לשני אולמות ישנו גן בו אפשר לערוך חלק מהאירוע ולהנות גם מהיתרונות של גן אירועים. כדי לסייע לכם לקבל החלטה, אנו ממליצים להיעזר ברשימת הנקודות הבאות.

שיקולים חשובים בבחירת מקום לאירוע

מה ההבדל בעצם בין אולמות אירועים לגני אירועים? באולם מדובר על מתחם מקורה, כאשר כל האירוע מתקיים בפנים. בגן יש שתי מתחם אירועים אלגריהאפשרויות. אפשרות אחת היא שכל האירוע מתקיים תחת כיפת השמיים, ואפשרות אחרת היא שחלק מן האירוע מתקיים בחוץ וחלק בפנים. מטבע הדברים, אירוע בשטח פתוח, יכול ליצור מספר בעיות.

הבעיה הראשונה היא מזג האוויר. חתונות בגן פתוח, פחות מתאימות ביולי-אוגוסט, וגם לא בין נובמבר למרץ, שאז יש סיכוי לגשם. בשאר השנה, כאשר מזג האוויר נעים, אירוע בחוץ יכול להיות מהנה במיוחד, אך בישראל קשה לדעת מראש מה יהיו הטמפרטורות ביום החתונה, ולכן אם אתם בוחרים בגן אירועים, חשוב לוודא שהמקום ערוך למיזוג וחימום, וגם גמיש מבחינת העברת החופה, השולחנות והכיסאות למתחם מקורה, במידה ויהיו הפתעות.

בנוסף, מכיוון שהמקום פתוח, יכולים להיות זבובים, יתושים וחרקים אחרים שגם יטרידו את האורחים וגם עלולים להיכנס למזון והמשקאות. לכן, חשוב לבדוק שבעלי הגן מקפידים לבצע הדברה ולהשתמש באמצעי הרחקה למזיקים.

באולם אין בעיה כזו, מכיוון שמלכתחילה המקום סגור וממוזג. עם זאת, יש זוגות המרגישים שלערוך חתונות באולם אירועים זה כבר נדוש ולא מקורי. במקרה כזה חשוב לדעת שיש כיום אולמות חדשים ומעוצבים בצורה מיוחדת ובמגוון סגנונות, שיכולים להפריך את כל מה שחשבתם עד היום על אולם אירועים. לכן, כדאי ללכת ולראות את המקום במו עיניכם, לפני שתקבלו החלטה.

שיקול נוסף הוא עיצוב ומראה המקום. גן אירועים יכול להיות מקסים, אבל בניגוד לאולם סגור שקל לעצב ולתחזק, כך שהמראה שלו יישמר, קרני השמש והגשמים, יכולים להשפיע על מראה הגן. לכן, צריך לבדוק האם המקום מתוחזק כמו שצריך והאם יש עלויות נוספות הקשורות לעיצוב המקום לקראת האירוע, שתצטרכו להוסיף. בנקודה זו חשוב להתעכב ולא להסתפק בתמונות של האתר באינטרנט, אלא ללכת ולראות במו עיניכם את מצב המקום.

השיקול האחרון הוא העלויות. כשאתם מתלבטים בין אולם לגן, כדאי שתבדקו איזה מקום מתאים למסגרת התקציב שלכם ולא מדובר רק על עלות מנה. לעתים, חתונות בגן פתוח יקרות יותר מאולם סגור, למרות שמחירי המנות זהים, וזאת מכיוון שבגן אירועים יש הוצאות אחרות שצריך לקחת בחשבון, כמו שירותי אבטחה למקום פתוח, מערכות הגברה ותאורה מתאימות ועלויות עיצוב. אירוע באלגריה

אולמות או גני אירועים – התשובה תלויה בכם, העיקר שתבדקו שיש במקום את כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם, ושהשירות שתקבלו יהיה אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך.