מהו הפתרון המהיר והיעיל להחלפת מצבר?

בס"ד

הרכב לא מניע? הלך המצבר? להלן הפתרונות היעילים ביותר עבור מצבים שבהם נתקעתם עם הרכב.

רכב לא מניע כתוצאה ממצבר תקול יכול לקרות מהרבה סיבות אם לדוגמא שכחתם את האורות דולקים ברכב שכיח מאוד דווקא בחורף כיון שבחורף יש חובת הדלקת אורות גם ביום קורה להרבה ששוכחים את האורות דולקים לזמן רב ופשוט המצבר מתרוקן או לחלופין שוכחים את הרדיו עובד וגם אז מתרוקן המצבר. או שפשוט המצבר כבר עשה את שלו ואינו תקין יותר. על פי חוק מרפי זה קורה דווקא שממהרים לעבודה או לאן שהוא. מה עושים במקרה כזה?

התנעה באמצעות מטען למצבר

הפתרון האידאילי ביותר הוא התנעת הרכב על ידי מטען נייד למצבר תמיד טוב שיהיה בהישג יד מטען למצבר אך לא לכולם יש מטען למצבר.

התנעה באמצעות כבלים

אם ברשותכם רכב בעל גיר ידיני ניתן להתניעו בדחיפה אך אם מדובר ברכב עם גיר אוטומט שמרבית הרכבים היום  הינם בעלי גיר אוטומט ניתן להתניעו על ידי שימוש בכבלים אך מכיון ששימוש בכבלים דורש רכב נוסף על מנת שנוכל להניע את הרכב יש צורך לבקש טובות מחברים או משכנים או מסתם בעלי רכבים שנמצאים באיזור פתרון זה לא תמיד מוצלח כיון שלא לכולם יש כבלים ולא כולם מוצאים אדם נחמד שיעזור להניע את הרכב במיוחד אם מדובר בשעת בוקר לחוצה. בכל מקרה והצלחתם להניע את הרכב עדיין זה לא סוף הסיפור יש צורך להגיע אל אחד המוסכים או חשמלאי הרכב על מנת להחליף את המצבר שאילולא זה הרכב ייתקע שנית ושוב לא יהיה אפשרי להניעו.

קריאה לשירותי דרך

ישנו עוד פתרון והוא הזמנת שירותי דרך גרר או שירות תיקוני דרכים המסופק על ידי חברות הביטוח השונות החסרון בקריאה לשירות כזה הוא זמן ההמתנה שיכול להגיע עד לארבע שעות או יותר ועוד כאשר מגיע שירות שכזה ובודק את המצבר ומציע להחליפו לרוב תשלמו הרבה יותר עבור המצבר שלכם היות ושירותי הדרכים למניניהם מנצלים את העובדה שבעל הרכב כרגע תקוע ומוכן לשלם כל הון על מנת להחלץ מהמצב שבו הוא שרוי גובים שירותי הדרכים מחיר מופקע עבור מצבר לרכב ולפעמים משלמים אפילו פי שניים מהמחיר האמיתי של המצבר. ניתן לברר על הפקעת מחירים באתר משרד הכלכלה.

 

הזמנת שירות מצבר עד הבית

הפתרון האידיאלי והטוב ביותר הוא הזמנת שירות מצבר עד הבית שירות זה מחויב להגיע בזמן הקצר ביותר אליכם להחליף את המבצר בקלות וביעילות ולמעשה זהו הפתרון הזול והיעיל ביותר שירות מצבר עד הבית אינו גובה עבור ההתקנה וומחיר המצבר הינו זול במיוחד לעמות חנויות המוכרות מצברים או שירותי דרך המספקים מצברים היות וחברה זו מגשרת על פערי התיווך במחירי המצבר ומספקת ללקוחותיה מצבר לרכב במחירים זולים יחד עם מתן שירות של החלפת המצבר.

לסיכום, אם גם אתם תקועים עם הרכב שאינו מניע ורוצים להחליף את המצבר הישן בחדש הפתרון הזול והמשתלם ביותר הוא הזמנת שירולת מצבר עד הבית כך תוכלו תוך זמן קצר לשוב לעלות על הכביש בלי עוגמת נפש מיותרת או טרטורים מעייפים במיוחד והכי חשוב משלמים את המחיר הזול ביותר.