כך תחסכו מאות שקלים במעבר דירה בירושלים

בס"ד

ירושלים עיר הקודש לכל הדתות אחת הערים היפות ביותר במדינת ישראל. בירושלים תוכלו למצוא את החיבור בין ההיסטוריה היהודית לבין המודרניזציה הקיימת כיום בירושלים.תוכלו למצוא בירושלים מגוון מוסדות תרבות המשותפים לכל גווני האוכלוסיה  בירושלים מתגוררים כ-804.000 תושבים מתוכם עוברים כל שנה דירה כ-20% תושבים. חברות הובלה בירושלים הינם מצרך מבוקש מאוד ויש לא מעט חברות הובלה המספקות שירותי הובלה בירושלים.

כיצד נחסוך במעבר דירה בירושלים?

היפטרו מציוד מיותר כאשר עוברים דירה כל אריזה וכל קרטון מחושב במחיר ההובלה וכמובן ריהוט וציוד. זה הזמן לעשות סדר בבלגן ולהיפטר מכל הדברים שאינכם צריכים וכך תחסכו הובלה מיותרת וכסף מיותר בהובלת דברים שלמעשה אין לכם שימוש בהם בכלל.

חפשו אחר חברה אמינה ומקצועית   הובלות בירושלים יותר קשות מהובלות באזור המרכב היות ובירושלים בנויים הבניינים בצורה אחרת מאשר במרכז וזאת כיון שירושלים כולה בנויה על הר וישנם מקומות גבוהים יותר ממקומות אחרים לפעמים ניתן למצוא רחובות בירושלים שהכניסה לבניין בצד אחד של הבניין גבוהה מהכניסה בצד השני לש הבניין לכן לפני שבכלל מתחילים לבדוק מחירים חשוב יותר לבדוק אמינות ומקצועיות של חברת ההובלות מקצוענים יודעים ומכירים כיצד להעלות או להוריד רהיטים וציוד מכל מקום ומכל קומה .

בצעו השוואת מחירים בין החברות השונות כמו בכל  דבר שאנו רוצים לרכוש או להזמין שירות מומלץ לעשות השוואת מחירים בייחוד על פי תקנות שקיפות המחירים של משרד הכלכלה גם לשירות הובלות  כדאי ורצוי לעשות השוואת מחירים בין חברות ההובלה השונות בירושלים כאשר פונים לחברת הובלות השונות חייבים לקחת בחשבון את כל המשתנים השונים כמות המוצרים שיש להעביר הגובה ומספר הקומות שצריכים לעלות ולרדת עם יש מעלית או אין מעלית ועוד הרבה גורמים שצריכים לקחת בחשבון. כמו כן ישנם מצבים בהם סוגרים הובלה דרך הטלפון וכשמגיעים ליום ההובלה חברת ההובלות מבקשת תוספת כסף עבור מוצרים או קומה גבוהה ועוד חברת הובלות מקצועית שולחת נציג מטעמה כדי להגיש הצעת מחיר הנציג מגיע ומחשב את כל הגורמים המשפיעים על המחיר וכך לא נוצרים בעיות ביום ההובלה עצמו.

תזמנו את זמן המעבר מחירי ההובלות יכולים השתנות בהתאם לביקוש והיצע כמו בכל דבר אחר מחקרים מראים כי רוב האוכלוסיה עוברת דירה דווקא בחודשי הקיץ ולא בחודשי החורף הסיבה שאנשים בוחרים לךעבור דירה דווקא בקיץ היא הנוחות ישי בקיץ לעומת החורף מזג האויר נוח זהו זמן חופשה וניתן לקחת חופש מהעבודה על מנת לעבור דירה בנוסף הילדים יוכלו להתחיל שנה חדשה בבית ספר חדש ולא יצטרכו להתאקלם בבית ספר חדש באמצע השנה כל אלו סיבות יפות וטובות אך אם אתם רוצים לחסוף כסף ויכולים לגרש על כל הסיבות הללו הזמינו דווקא בחורף הובלת דירה כך תשלמו פחות על מחיר ההובלה.

חשבו את גודל ההובלה שאתם זקוקים לה לא תמיד יש צורך בחברת הובלות גדולה עם משאיות גדולות ופועלים רבים אם הציוד שברשותכם הוא לא גדול ואין לכם הרבה ריהוט וציוד להעביר תוכלו להזמין חברה קטנה המבצעת הובלות קטנות באמצעות משאית קטנה כך תוכלו לחסוך הרבה כסף במחיר ההובלה חברה קטנה גובה פחות מחברות גדולות שצריכה להעסיק פועלים ומשאיות גדולות.