כיצד לחסוך מאות שקלים בקניית מצבר לרכב

הצרכן הישראלי אינו פרייאר והוא יודע תמיד היכן למצוא את המוצר שהוא מעוניין לרכוש במחיר הזול ביותר אך גם השוק הישראלי אינו עושה חיים קלים לצרכן הישראלי המועצה הישראלית לצרכנות עושה כל שביכולתה על מנת לפקח על מחירים של מוצרים שונים בשוק הישראלי אך לא כל המוצרים נכללים בפיקוח המועצה לצרכנות ישנם מוצרים שלא נכללים ברשימת המועצה לצרכנות.

כאשר אנו מדברים על מצבר לרכב ידוע שמצבר לרכב אינו עושה לבעל הרכב חיים קלים זהו מוצר שיש להחליפו כל שנתיים שלוש ויש לבצע במצבר טיפול שוטף על מנת להאריך את חייו. אך הבעיה עם מוצר מסוג זה הוא שברוב המקרים אין בעל הרכב יכול לדעת מתי הממצבר הולך לסיים את חייו בייחוד שמדובר במכוניות חדישות ששם המצבר אינו מראה סימני גסיסה לפני המוות.

היות ורוב בעלי הרכבים אינם מעניקים למצבר טיפול תקופתי ואינם נוהגים להחליף את המצבר לפני שהוא נגמר לגמרי ובורב המקרים זה נודע לבעל הרכב רק כאשר הוא נתקע עם הרכב  ללא יכולת התנעה רק אז הוא מחפש פתרונות יעילים וזולים.והיות ורוב בעלי הרכבים אינם מוסכניקים מדופלמים ואינם יודעים להבחין איזה סוג מצבר מתאים לרכב שלהם או איזה סוג מצבר עליהם לרכוש האם הם צריכים מצבר 60 אמפר או מצבר 55 אמפר ועליהם להתייעץ עם בעל מקצוע דווקא אז מנצלים בעלי המקצוע שהם המוסכים או נותני שירותי הדרכים למיניהם את המצב ומפקיעים מחירים עבור המצבר שאמורים להחליפו. כיון שכרגע בעל הרכב תקוע והוא חייב את הרכב על מנת להמשיך בשגרת חייו למרות היותו צרכן ישראלי ממוצע שאוהב להשיג דברים בזול אין לו הרבה ברירות ומשלם מחיר יקר עבור המצבר.

על מנת לחסוך כסף ברכישה של מצבר קראו כמה באמת עולה מצבר לרכב שהוא איכותי , ומה לגבי התקנת מצבר עד הבית?

הפקעת מחירים אינה סיפור חדש וידועה כמעט בכל תחומי השיווק והמסחר הישראלי במקרים מסוימים אף מקבלים קנסות עבור הפקעת המחירים. אך קנייה חכמה אינה חייבת להיות קנייה מאולצת של רגע של חולשה במקרה שנתקעים עם הרכב צרכן חכם יחפש  מחיר זול בלי שינצלו אותו באותו הרגע. על מנת להשיג מצברים לרכב יש לבדוק אחר חברות המוכרות ונותנות שירות של מצברים לרכב בכל זמן ובכל מקום.

חיפוש קצר באינטרנט יכול לגלות כי ישנה חברה המספקת שירות של מכירת מצברים לרכב והחלפתם  בפריסה ארצית ללא עלות נוספת ואפילו מגיעה עד הבית או עד המקום שבו תקועים ללא הבדלי מחירים.

לסיכום תוכלו לחסוך מאות שקלים מיותרים ברכישת מצבר חדש לרכב אם תנהגו בצרכנות נבונה.